Cicle Inicial
Cicle Mitjà
Cicle Superior
Primer
Segon
Tercer
Quart
TARJ2 - Targetes de ScratchJr #DES [COD1] [COD2] [COD3]
JOC1 - Diferencies entre joc i jugar #DES
JOC2 - Parts d'un joc #DES
JR1 - Com funciona ScratchJr #DES
JR2 - Disseny d'histories interactives i secuencials
JR3 - Interaccions, audio i col·lisions
COD2 - Històries amb ScratchJr (seqüencialitat) #PRJ [COD1] [COD4]
REC1 - Construcció d'escenaris i personatges amb Scratch #DES
REC2 - L'editor gràfic d'Scratch #DES
SIM1 - Simuladors 1
COD3 - Moviments en 2D amb ScratchJr
REC3 - Moviments 2D amb Scratch
REC4 - Interacció
REC5 - Variables i llistes
JOC3 - Modding d'un joc #SIM
PSP2 - Joc de Cotxes
PSP3 - Historia interactiva
DIS1 - Tipus d'imatges
SIM2 - Simuladors 2
REC8 - Scroll Horitzonal amb Scratch #DES
PCM3 - Scroll 2D amb Scratch #DES
PCM5 - Ocells Voladors #PRJ
PMD4 - Recollint pomes
REC10 - Audio i midi con Scratch
PMD2 - Pong!
JOC4 - Disseny d'un joc des de Zero #SIM
JOC5 - Disseny d'un joc amb temàtica #SIM
SIM3 - Simuladors 3
DIS2 - Disseny de l'art d'un videojoc
MAK1 - Introducció MakeCode #DES
MAK2 - Disseny de Sprites #DES
MAK5 - Primer Joc amb MakeCode #DES
MAK6 - Projectils i naus amb MakeCode #DES
REC6 - Bales i dispars amb clons
PMD5 - Space Invaders
REC7 - Funcions i paràmetres
REC9 - Simulació de la graveta per a un jocs de plataformes
PMD1 - Joc de plataformes sense scroll
PCM1 - Breakout o Arkanoid
DIS1 - Dibuix vectorial i bitmap
PSP5 - Pacman simple #PRJ
PCM4 - Sistemes de combat amb Scratch
MAK4 - Disseny de nivells amb tilemaps #DES
MAK7 - Masmorres, portes i claus #DES
MAK8 - Jocs de Plataformes #DES
MAK3 - Integrar animacions a sprites #DES